wtorek, 29 maja 2012

A w Bydgoszczy zaczął się Trójkąt Literacki


Festiwal, którego dziesiątą edycję rozpoczynamy w tym roku. Program ciekawy i sporo się dzieje w różnych częściach miasta. Trochę jednak słabo rozreklamowany i w nieco zmienione formie niż dotychczasowe festiwale. Czy zmiana będzie korzystniejsza dla literatów?
Dobrze, że mam parę dni wolnych i mogę się „politeracić”. Cieszę się też, że udało się zorganizować u nas spotkanie w ramach Trójkąta ze Zdzisławem Prussem.  Jeszcze wczoraj wysłałam informację na Internet i mam nadzieję, że frekwencja dopisze. Jego ostatni tomik, „Rozkład jazdy” cieszył się sporym zainteresowaniem w naszym Klubie Polskiej Książki.

W czym brałam udział, czego  udało mi się posłuchać:



28.05, 18.00, poniedziałek, Pianola oficjalne rozpoczęcie  BTL
Michał Tabaczyński zapoznał uczestników z  antologią Nieobiecanej ziemi literatury: Literra Bydgoszcz. Antologia 2012. Gdzie w części  pierwszej opisani są  poeci Stowarzyszenia Pisarzy Polskich a część druga prezentuje pisarzy Związku Literatów oddziału bydgosko-toruńskiego.








Pierwsze spotkanie  pod hasłem:
Powieść - opowiadanie – reportaż
Było to spotkanie z  Andrzejem Klawitter i Stanisław Luchowskim (jak zwykle w swoim stroju górniczym)









29.05, 18.00, wtorek, Pianola 




Poetki Związku Literatów Polskich
Grażyna Gzara, Małgorzata Nowak,
Małgorzata Szweda i Jola-Maria Kowalska





30.05, 16.30, środa, Spichrze














30.05, 19.00, środa, Galeria Wspólna

kolejne spotkanie zatytułowane:
Wspólnie i oddzielnie
Wojciech Banach, Jarosław Jakubowski,
Paweł Szydeł przedstawiciele Stowarzyszenia Pisarzy Polskich







31.05, 18.00, środa, Pianola

Między poezją a prozą
Kazimierz Rink, Marek Żelkowski
i Dariusz Tomasz Lebioda




.





ostatnie z tego cyklu,
w którym udało mi  się uczestniczyć 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz