poniedziałek, 8 stycznia 2024

Wybieramy "Poetę naszych dni 2023"

Dzisiaj wydawnictwo BORGIS ogłosiło konkurs. 
Jeżeli ktoś ma ochotę, to może zagłosować wybierając z listy poetów - moje nazwisko (Helena Skonieczka). 
Będzie mi bardzo miło, tym bardziej, 
że zbieram siły (i możliwości) na nowy tomik poezji.

link do głosowania:  https://bit.ly/3tIE4l0

Trochę więcej informacji o konkursie można  znaleźć na stronie wydawnictwa, który podaje, że tym razem w konkursie biorą udział poeci, którzy opublikowali swoje wiersze w piątym tomie antologii „Poezja naszych dni”https://bit.ly/47rPffH ,

 którego premiera odbyła się 7 grudnia 2023. Pod uwagę będą brane wyłącznie te wiersze, które ukazały się we wspomnianej książce. Głosować będziecie mogli za pośrednictwem formularza, który będzie dostępny w dniach 8.01.2024 – 19.01.2024
Ogłoszenie wyników nastąpi do 26.01.2024.
Głosowanie jest anonimowe, a każdy głosujący może oddać głos tylko jeden raz.
Więcej informacji znajdziecie w regulaminie: https://borgis.pl/regulaminkonkursu-literackiego-poeta.../.
Zachęcamy do głosowania oraz udostępniania informacji o naszym konkursie.
Wybierzmy razem Poetę naszych dni 2023!

Moje wiersze, które ukazały się w antologii "Poezja naszych dni" w 2023 roku możecie poczytać na stronach 341-347 tej publikacji.
A to kilka kartek, gdzie znajdują się moje nowe wiersze.
 





 
To tylko jedna z czterech antologii, które w 2023 opublikowało moje wiersze.
Chyba już czas na kolejny tomik


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz