środa, 1 czerwca 2016

Najważniejsze wydarzenia w maju


- Spotkanie w „Arce poezji", które prowadził dr Stefan Pastuszewski. Prezentowałam tam swoją audycję nagraną w radio PIK „Nie widzisz, że nie widzę" i najnowsze utwory przygotowywane do kolejnej publikacji..
Pan Stefan oficjalnie przywitał mnie w gronie „bydgoskich poetek". Miłe przeżycie, które pozostanie w pamięci.



- Ślub Gosi i Kuby, na który zostaliśmy zaproszeni całą rodzinką. Było bardzo miło, uroczyście i z pełną elegancją. W kościele Garnizonowym niby skromna uroczystość, ale w zapełnionej przyjaciółmi i rodziną świątyni. Potem przyjęcie ślubne rozpoczęte tradycyjnym polonezem prowadzonym przez Młodą Parą, no i nocna zabawa. Po północy – niespodzianka! Specjalne życzenia dla mnie, ponieważ zaczęły się moje imieniny. Taniec z Panem Młodym w prezencie i piosenka Cz. Niemena – moja ulubiona. Niezapomniane przeżycie.
 


- Kolejne stypendium od Prezydenta Bydgoszczy. Tym razem na przygotowanie publikacji związanej z moim pierwszym „małym jubileuszem”. Dziesięciolecie pracy twórczej zobowiązuje i muszę brać się ostro do pracy. Mam nadzieję, że do końca sierpnia uda mi się sfinalizować.








- Jeszcze mój wiersz, który został opublikowany w ostatnim "Akancie"



 TAŃCZĄCY KSIĘŻYC

 Na firmamencie  
pogasił gwiazdy 
i rozpoczął 
taniec godowy 

Zatańczył walca  
na parapecie 
wcisnął się między okiennice 
wpłynął do mego pokoju 

Polonezem  
opływał wszystkie ściany 
w pełni dumny 
ze swego skończonego kształtu 

Wszystkie myśli  
wypełzły spod poduszki 
i kłębiły się 
oberkiem odbijanym 

Tańczący księżyc  
posrebrzył moje włosy 
odpłynął rankiem 
w obłoki 

Czekam na nów  
by znów 
pozbierać myśli 
i z przytupem zasnąć


 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz