wtorek, 24 listopada 2015

23 listopada

Wczoraj minęła 35 rocznica śmierci Wandy Dobaczewskiej. Zostałam zaproszona do szkoły w Gąsawie, której patronką jest moja Babunia. Było to dla mnie wielkie przeżycie. Dotychczas zapraszany tam był mój najstarszy brat Eugeniusz, który mieszka w Żninie. Jak miło, że mogłam tym razem ja spotkać się z młodzieżą i przekazać im kilka swoich wierszy o Babuni.
Była to bardzo miła i wyjątkowa uroczystość. W lokalnej gazecie „Pałuki" ukazała się fotorelacja z tych uroczystości




a to kilka naszych zdjęć z tego spotkania sympatycznego spotkania









napisał mi się taki wiersz - zagadka


TYTUŁOZAGADKA

U złotego źródła
Złota studzienka poi nas baśniami
a Nikt nie jest winien
że Człowiek którego nazywano diabłem
nie wie Kim jest rudzielec

Niedzisiejsi
i Społeczeństwo nie z tej ziemi
nie wrócą do Korzeni
chociaż zawsze bliskie im Wilno
pozostaną na Pałukach

Tam Czułe spojrzenia
otwierają Bramy do jutra
a Ślad niewidomego przyjaciela
i różne Odcienie świata
mówią  że
Słowa to także moje światło

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz