piątek, 26 kwietnia 2024

Kolejne spotkanie, kolejna niespodzianka

W miniony poniedziałek, 22 kwietnia, w Klubie Arka miałam przyjemność zaprezentować swoją pracę, której poświęciłam ostatnie lata. Była więc nie tylko poezja, ale również "Powrót do korzeni". Spotkanie połączone było z prezentacją mojego, tak zwanego "tryptyku rodzinnego". Opowiadałam o swoich korzeniach, wspominałam dziadka Włodzimierza, babunię Wandę (z już wydaną książką w 2023 roku "Tobie Wando") oraz mamę Włodzimierę (z mojej pierwszej pozycji "Druhna Włodka Włodzimiera" wydaną w 2022 roku). Opowieściom towarzyszyły tematyczne wiersze i specjalnie przygotowana na spotkanie prezentacja audiowizualna. Wspominając o swoim ostatnim tomiku poetyckim "Migotanie słowa" poprosiłam Jarka, aby przeczytał kilka utworów. Jarosław Stanisław Jackiewicz zrobił to z nieukrywaną przyjemnością. Podzieliłam się również swoimi planami wydania ostatniej części rodzinnego tryptyku, który chciałabym opublikować w tym roku - jak tylko znajdę środki na jego wydruk, czyli "Żywego drzewa Włodzimierza". 

Szkoda tylko, że organizator i ten który zawsze prowadzi "Arkę poezji", pan Stefan Pastuszewski, zawiódł i w ostatniej chwili zadzwonił, że ma wyjazd służbowy a spotkanie mam poprowadzić sama. Nie było to profesjonalne zagranie, ale dałam radę. Nie byłam sama, ponieważ wieczór otworzyła i zamknęła prezes Stowarzyszenia "Miłośnicy Górzyskowa", czyli Beata Kowalczyk. Nie zabrakło również grona słuchaczy, którzy byli zainteresowani prezentacją i rodzinnymi wspomnieniami.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz