niedziela, 7 listopada 2021

Korona Arki poezji

Towarzystwo Inicjatyw Kulturalnych w Bydgoszczy od lat patronuje poetyckim turniejom "Jednego Wiersza". Jakoś nigdy nie czułam potrzeby uczestniczenia w tych poetyckich potyczkach. Wiedziałam, że na koniec roku przyznawana jest tzw. „Korona Arki” dla osoby, która najczęściej wygrywała w konkursach "Jednego Wiersza" danego roku. Ten rok wszystko zmienił – chyba brak kontaktu z piszącymi skłonił mnie do zaangażowania się. Tym bardziej, że zmieniło się miejsce spotkań, gdzie łatwiej było mi dotrzeć.


Jeszcze wiosną turniej odbywał się online, potem już osobiście poeci czytali wiersze w BCOiW przy Gdańskiej 5. Ostatnie tego roku odbyło się 26 października, gdzie zdobyłam II miejsce. Jednak przy podsumowaniu roku udało mi się zdobyć „Koronę Arki” za rok 2021. Mimo wszystko, cieszą takie małe sukcesy!

Teraz zostały przygotowania do „Harcerskich Zaduszek”, które po raz kolejny będę organizować w Kujawsko-Pomorskim Centrum Kultury. Zaproszenie już „poszły”, scenariusz i prezentacja przygotowane. Informacja w BIKu dostępna i umieszczona na stronie Hufca ZHP Bydgoszcz-Miasto. Oby tylko nie trzeba było odwoływać! Bądźmy dobrej myśli.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz