wtorek, 23 listopada 2021

23 listopada

 Dzisiaj kolejna 41. rocznica śmierci Wandy Niedziałkowskiej-Dobaczewskiej (mojej Babuni)  RIP

Dzień pełen zadumy i wspomnień.

Tego samego dnia 10 lat temu pożegnaliśmy naszego wieloletniego duszpasterza niewidomych ks. kan. Benona Kaczmarka. Rok temu zebrałam o nim wspomnienia w książce "Jak pokochałem niewidomych" i właśnie dzisiaj mam spotkanie autorskie związane z tą książką.
Przed chwilą dostałam kolejną smutną wiadomość, że właśnie rano odeszła znana bydgoska esperantystka Urszula Tupajka.

Zbyt dużo smutnych wiadomości jak na jeden dzień. 

Jest jedna dobra wiadomość!
Muszę się z nią podzielić. Wydawnictwo "Mireki" wydało wznowienie ostatniej książki Babuni, która ukazała się w 1979 roku. Czyli rok przed śmiercią. Są to również wspomnienia z obozu koncentracyjnego, jednak bardziej zbeletryzowane. 
"Społeczeństwo nie z tej ziemi" - warto po nią sięgnąć. Dostaliśmy już autorskie egzemplarze. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz