wtorek, 4 stycznia 2011

MINĄŁ ROK

Podsumowałam miniony rok - jaki był, ile przyniósł mi radości i satysfakcji?
Największą przyjemnością było dla mnie wydanie drugiego tomiku poezji i uczestnictwo w warsztatach literackich w Zakopanem. Tym razem udało mi się trochę pomyśleć o sobie - może dlatego, że musiałam spasować z działalnością społeczną i miałam więcej czasu dla siebie.  Dużo twórczej siły dały mi liczne spotkania autorskie. Na początku roku w Anglii, potem Zakopane, WOK w Bydgoszczy, znowu Manchester, Ustka, Toruń, Rypin, Grudziądz, Lipno. Najsympatyczniejsze, chyba było w Żninie (takie rodzinne sentymenty).
Cieszę się, że chociaż w tej materii w miarę dobrze mi się układa.



Chciałabym tak dalej, no ale zobaczymy... Jak na jeden rok - to chyba nieźle:
      Drugi tomik poezji „Odcienie świata”, Bydgoszcz 2010 , a także:

 1. Mini-słownik biograficzny polskich współczesnych poetów religijnych, tom IV, Wyd. Św. Macieja AP, Tarnowskie Góry 2010 (moja nota biograficzna)
2. Sens przydrożnej kapliczki, pokłosie I międzynarodowego konkursu jednego wiersza o puchar wydawnictwa św. Macieja Apostoła (wydrukowny wiersz „Droga")
3. Przenikanie światów, Fundacja ARKA zeszyt 6, Bydgoszcz 2010, prace wyróżnione w konkursie Fundacji ARKA w Bydgoszczy „Sprawni, niepełnosprawni. Przenikanie światów, „Nie widzisz, że nie widzę” scenariusz
4. Sekrety Żaru, kwartalnik Małopolskiego Okręgu PZN 2 utwory
(Przeprowadzka, Romeo i Julia)
5. Siedem smaków tęczy, Dolnośląski Oddział Związku Literatów Polskich, p. red Kazimierza Burnata, VII Międzynarodowy Festiwal Poezji w Polanicy Zdroju, Wrocław-Polanica Zdrój 2010, 3 utw.: (Odrodzić się innymi zmysłami, Dłonie, Przeprowadzka)
6. Na dne more vers, 11 dny poezie Broumov 2010,Sbornik versu ucastniku 11 dnu poezie v Broumove, Czechy,1 wiersz (Dłonie)
7. Jesteśmy 10, KCK PZN, Kielce 2010, Oficyna wydawnicza STON 2, 4 utwory:(Tempo rubato, Gra, Iluzja, Listopadowe zamyślenie)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz