poniedziałek, 10 stycznia 2011

7 stycznia 2011



Moje pierwsze spotkanie autorskie w tym roku. Klub Polskiej Książki przy Klubie „ODNOWA” w Bydgoszczy zaprosił mnie na spotkanie, które poprowadziła pani Jolanta Kowalska. Było ono inne od dotychczasowych – prowadzone w formie wywiadu, według przygotowanego wcześniej scenariusza. Trzeba spróbować wszystkiego. ..
Każde spotkanie z czytelnikami to dla mnie  nowe wezwanie. To odbyło sie w miłej, świątecznej atmosferze, no i frekwencja dopisała, choć nie ukrywam, miałam obawy.





Po tym spotkaniu nasunęła mi się refleksja spowodowana pytaniami zadawanymi przez przewodniczącą KPK – „Czy jest we mnie jakaś tęsknota?...”
- Małe tęsknoty, ciche marzenia…,kto by nie znał ich...
 Wyobraźnia potrzebuje tęsknoty – karmi się nią. Przecież to właśnie Maria Poświatowska stwierdziła, że z tęsknoty pisze wiersze, a Paulo Coelho…pisał, że ludzie tęsknią za całkowitą odmianą, a jednocześnie pragną, by wszystko pozostało takie jak dawniej.
I coś w tym jest…

Informacja o tym spotkaniu jest również na stronie Klubu „ODNOWA":
http://www.klubodnowa.strefa.pl/wieczor_poetycki_.html



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz