środa, 21 czerwca 2023

Moje reminiscencje

TRZY AUDYCJE W RADIO PIK do których chętnie wracam:

https://www.radiopik.pl/119,165,luty
Literackie spotkania z Ewą Dąbską - 7 lutego 2018 r. godzinna audycja
O swoim projekcie: „ Żywe drzewo na stulecie Niepodległości” i publikacji „Wiersze z żywego drzewa”. Opowiadałam o swojej rodzinie, o „swoich mocnych korzeniach”: o Wandzie i Eugeniuszu Dobaczewskich, a także o Włodzimierzu i Felicji Korsak.

https://www.radiopik.pl/121,431,30-listopada-2021?fbclid=IwAR3b2uuy4UCd3lGS01cIE_sUleByq2uOh9K2jIR-KFMiitS5GZEaNNKpzLc
PIK-owa kawiarenka 30 listopada 2021r., godzinna audycja
O Wandzie Dobaczewskiej i o Pierwszym Ogólnopolskim Konkursie Literackim Wandy WiMBP
i o projekcie „Z Wilna do Żnina”, w  II części - o swojej twórczości, publikacji „Migotanie słowa” i o publikacji na 50. rocznicę śmierci mamy, hm. Włodzimiery Dobaczewskiej „Druhna Włodka, Włodzimiera”.

https://www.radiopik.pl/121,476,14-czerwca-2022
PIK-owa kawiarenka z 14 czerwca 2022 r. cz.2, o podsumowaniu konkursu Wandy, czytanie prac konkursowych laureatów
Na konkurs wpłynęło ponad 400 zgłoszeń, zakwalifikowano 393 prac, (500 stron prozy i 680 utworów poetyckich). Jury wyłoniło laureatów, którzy na podsumowaniu i wręczeniu nagród, sami zaprezentowali swoje nagrodzone utwory. Biblioteka w formie e-booka przygotuje publikacje

To było: w 2018, 2021 i 2022 roku.

Obecny konkurs "pozostawił mnie w spokoju", lecz jednak tak niezupełnie. Ze względu na wzrok, nie mogłam podjąć się czytania wszystkich prac, a więc przewodniczenia jury. Przez ten fakt, poczułam się jednak trochę "odsunięta" i zignorowana przez organizatorów. Jak zwykle bardzo przeżywałam: jakim zainteresowaniem się cieszył konkurs, ile prac wpłynęło i kto został nominowany do finalistów. Nikt jednak z działu promocji nie zadzwonił, nie zaprosił na podsumowanie. Gdyby nie mój aktywny udział w "Trójkącie Literackim" poprzedzającym to wydarzenie i rozmowa (w piątek) z panią Dagmarą: " To co, widzimy się w poniedziałek na podsumowaniu konkursu" nie wiem, czy zdecydowałabym się uczestniczyć. Miałam duże wątpliwości. Samo zakończenie i podsumowanie konkursu też zostawiło we mnie pewne poczucie niedosytu. Odczytano, wręczono i ... zakończono.  Odczułam, że Dział Promocji tym razem, chyba nie za bardzo "zapromował" tegorocznych laureatów i współorganizatorów. Smutna konkluzja, ale prawdziwa. Zobaczymy co będzie dalej. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz