sobota, 22 stycznia 2022

DZISIAJ DZIEŃ DZIADKA, WCZORAJ BYŁ DZIEŃ BABCI


Moi dziadkowie ponad sto lat temu

Wanda i Eugeniusz Dobaczewscy w 1917 roku, zdjęcie zrobione w Wilnie, krótko po ślubie.

Przypomniała mi się moja audycja w Radio PIK (w PIKowej Kawiarence), która poświęcona była mojej twórczości, ale również moim dziadkom. Z przyjemnością ją sobie przypomniałam:

https://www.radiopik.pl/121,431,30-listopada-2021?fbclid=IwAR3b2uuy4UCd3lGS01cIE_sUleByq2uOh9K2jIR-KFMiitS5GZEaNNKpzLc

Dziękuję również pani Ewie Dąbskiej, która mnie zaprosiła do studia.


Mam jeszcze zdjęcie moich drugich dziadków:

Felicji i Włodzimierza Korsaków.

Zdjęcie zrobione jest też w Wilnie, jednak w 1930 roku, kiedy moja mama miała 6 lat. Zamieściłam je w książce „Druhna Włodka, Włodzimiera", którą opracowałam na zakończenie mojego projektu „Z Wilna do Żnina". Promocja tej książki zaplanowana została na ten rok (luty 2022)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz