piątek, 17 czerwca 2011

MAJ

Tak szybko przeminął ten miesiąc, że nie zdążyłam się obejrzeć jak mamy czerwiec. Trochę jednak się działo jeszcze w maju:
- Byłam w Poznaniu. Udało mi się wziąć udział w spotkaniach w ramach imprezy „Poznań Poetów". Ciekawe spotkanie z Adamem Zagajewskim i Piotrem Śliwińskim. Niezapomniane wrażenie ze spotkania z hinduskim poetą Shiva Prakasek, który prezentował swą twórczość w oryginalnym języku kaanada.


- Ważnym wydarzeniem majowym było też spotkanie w parafii św. Antoniego na tradycyjnej już, corocznej „majówce”. Tym razem przygotowaliśmy na to spotkanie specjalny program artystyczny jak również obrazek z modlitwą do błogosławionego Jana Pawła II.
Tekst modlitwy został przygotowany przeze mnie i cieszyłam się, że został zaakceptowany do druku – oby tylko miał „swoją specjalną moc”
- w Węgliszku, 25 maja Mieczysław Wojtasik został odznaczony medalem Jerzego Sulimy-Kamińskiego. Bardzo sympatyczne spotkanie, gdzie poznałam naszego prezesa Związku Literatów, Dariusza Lebiodę. Było mi miło, gdy chciał sobie zrobić zdjęcie z wnuczką Włodzimierza Korsaka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz