czwartek, 15 lutego 2024

MOJE DECENNIA - kolejny projekt literacki


"Moje decennia", (to już siedem dekad!)

W tym roku postanowiłam organizować cykl spotkań, podczas których wspominać będę nie tylko swoją twórczość literacką, ale również działalność społeczną. Właśnie minęło 50 lat, kiedy znalazłam się w Bydgoszczy i zaczęła się tutaj moja przygoda jako animatora kultury. 
Trochę się działo, więc może warto powspominać.
W styczniu odbyło się już pierwsze spotkanie. Nie bez powodu chciałam aby był to Żnin, ponieważ właśnie tam się wszystko zaczęło (to moje pierwsze dwie dekady). Pisałam już wcześniej trochę obszerniej o tym sympatycznym spotkaniu (18 stycznia). Dzisiaj dodaję artykuł z lokalnej gazety i podziękowanie, które otrzymałam z rąk Pani dyrektor Beaty Czaczyk.
Kocham Żnin i zawsze chętnie wracam na Pałuki.

  



Trochę się tego nazbierało ...
W tym roku planuję jeszcze zakończyć swój rodzinny tryptyk, wydając ostatnią książkę "Żywe drzewo Włodzimierza", która zakończy mój cykl "POWROTU DO KORZENI".
Może uda się też pomyśleć o kolejnym tomiku poetyckim? Zobaczymy!
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz