wtorek, 21 stycznia 2020

Wiersze i żywe drzewo

14 stycznia - bardzo ważne dla mnie spotkanie autorskie, gdzie wspominałam ostatnie lata swojej aktywności. Miałam przyjemność podziękować wszystkim, którzy mnie wspierali i pomagali. Zebrało się spore grono, które żywo reagowało na moje wspomnienia. Uczestnicy czytali również moje utwory z ostatnich trzech tomików „Przedrannych snów", „Wierszy z żywego drzewa" i „Z harcerską krajką". Nie zabrakło też harcerskich wspomnień i esperanckich kolęd. Było to więc autorskie spotkanie wspomnieniowe, nie tylko literackie. Bardzo miło było mi gościć prezentację z Gąsawy i ze Żnina. Frekwencja dopisała i klimat spotkania zrobił się prawie rodzinny. Szczególne podziękowania należą się gospodyniom spotkania, a więc kierowniczce klubu „Odnowa" pani Grażynie Salemskiej i prowadzącej spotkanie - Joli Kowalskiej. Muzycznie wzbogaciła Halinka Krystowczyk grą na gitarze i Marek Andraszewski na pianinie.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz