niedziela, 11 grudnia 2016

Marzenia się spełniają




Ten mijający miesiąc pełen był pozytywnych wrażeń

Najpierw moja dwutygodniowa podróż na Wyspy,
potem dobra wiadomość ze Związku Literatów Polskich.







No i właściwie pora zająć się przygotowaniami świątecznymi.
Jeszcze parę zdjęć wspominających mój wyjazd






Królewskie Ogrody Botaniczne
Kew Gardens w świątecznej szacie
Najpierw wspólne świetowanie,
potem Londyn nocą.

Sporo atrakcji, zwiedzania
Ogrody na dachach

Greenwich
Południk zerowy -
nad moim wskazującym palcem
 Brama Królewska
z moimi "skarbami"
nad Tamizą


Tunel pod Tamizą,
który przespacerowałam
nawet nie wiem kiedy...
Tak sobie szłam
rozmawiając z Rysiem














A w wolnych chwilach siedziałam przy Asi sekretarzyku i...pisałam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz