piątek, 4 listopada 2016

Co jeszcze w październiku

Po powrocie z turnusu rehabilitacyjnego zaczęło się:
- spotkanie na barce LEMARA z Krysią Skierą, które miałam przyjemność poprowadzić. Krysia ciekawie opowiadała o swojej pracy i licznych zainteresowaniach (19 pażdziernika).

- „Moje podróże małe i duże", gdzie opowiadałam o swoich wyprawach i zwiedzaniu, podczas których powstawały moje utwory (22 października)
- kolejne spotkanie z „Przedrannymi snami". Tym razem w księgarni "Ówczesna"  prezentowałam wiersze z podróży, akompaniował mi Marek Andraszewski (25 października)


- jeszcze kilka ciekawych październikowych spotkań, w których miałam przyjemnosć uczestniczyć
„Klub Arkona" K-PCK, „Chopin po kujawsku" w MCK, spotkanie z Barbarą Wachowicz
- no i przygotowania do listopadowych uroczystości.
.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz