środa, 12 listopada 2014

Moje kolejne spotkania autorskie z "Bramą do jutra"


http://www.biblioteka.bydgoszcz.pl/6-i-14-11-2014-spotkania-z-helena-dobaczewska-skonieczka/

Miałam dwa ciekawe spotkania w Filiach Wojewódzkiej i  Miejskiej Biblioteki w Bydgoszczy.

Pierwsze - 6 listopada na Błoniu, gdzie prezentowałam swoje wiersze wbogacając je prezentacją multimedialną. Obraz i słowo na podkładzie delikatnej muzyki...
Czułam wśród uczestników (a właściwie uczestniczek) zasłuchanie. Klimat sprzyjający poezji, miłe wnętrze, ciekawa dyskusja. Bardzo lubię takie kameralne spotkania.

Drugie, w Bibliotece przy ul. Ujejskiego, miało również charakter kameralnego spotkania. Jednak zupełnie inny klimat. Takie rozmowy przy kawie o poezji, przeplatane wierszami. Czuło się rodzinny nastrój, uczestnicy mieli ciekawe spostrzeżenia dotyczące mojej poezji.





Jestem zadowolona, że zaplanowałam te spotkania w ramach promocji mojego tomiku "Bramy do jutra". Dało mi to możliwość spotkania ludzi, którzy interesują się poezją i literaturą. Podzielenie się swoją twórczością i możliwość sprezntowania kilku tomików sprawiło mi prawdziwą przyjemność.

Była to miła odskocznia od dnia codziennego, gdzie w prozie życia brakuje czasu na poezję.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz