wtorek, 23 kwietnia 2013

PRACOWITY TYDZIEŃ

23 kwietnia
Chociaż „miało być tak pięknie”… Festiwal książki w Inowrocławiu i inne atrakcje… wysiadłam z gardłem i musiałam „zamilczeć” zostając w domu.
22 kwietnia
Inauguracja „Miedzynarodowych Otwartych Dni w KPSW”  Senat Uczelni uroczyście nadał tytuł Profesora Honorowego Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej Monsignore Giuseppe Antonio Scotti, Sekretarzowi Papieskiej Rady ds. Środków Społecznego Przekazu, Przewodniczącemu Rady Fundacji Watykańskiej Joseph Ratzinger-Benedykt XVI

Skorzystaliśmy z zaproszenia, które otrzymaliśmy z Międzypokoleniowego Uniwersytetu "OMEGA"










21  kwietnia
do ŻNINA  na rubinowe gody mojego najstarszego brata


40. ROCZNICA

Kamień opiekuńczy
głębokiej czerwieni
już czterdzieści lat
prowadzi ich ścieżkami  
wspólnej drogi

Czakram
duchowego zjednoczenia
w  kolejnych podróżach
pobudzał
do lepszego życia
dodawał odwagi

Wznosił na wyżyny
miłości
ciszy i spokoju
uwalniał od zła
oczyszczał i poprowadził
w rubinowe gody
     HS

Rubinowa Para przy pięknie zastawionym stole














No i przy czteropiętrowym Torcie Jubileuszowym
fotografia rodzinna - 40 gości w 40. rocznicę

a wieczorem jeszcze imieniny miasta Bydgoszczy w Operze Nova z urodzinowym tortem i nagrodami artystycznymi.


20 kwietnia
Benefis Zdzisława Prussa w Sali Malinowej Hotelu „Pod Orłem” – wyjątkowa „uczta dla ducha”

 Pełna sala...a ja gdzieś tam w środku. Bardziej słyszałam niż widziałam. Mimo wszystko - warto było!


W przerwie mogliśmy obejrzć maski ze znanych Szopek Noworocznych.

A Zdzisław Pruss, wśród róż... rozdawał autografy...


19 kwietnia
Spotkanie w hotelu „Pod Orłem" i nagrania dla TVP Bydgoszcz programu „Razem tworzymy historię". Byłam tam z Z. i K.  Krzemkowskimi. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Po południu nasz mały jubileusz przy plackach ziemniacznych, które Halinka robi wyśmienite.

18  kwietnia
Ruszamy z programem „pociąg do Juliana”. Pierwsze przesłuchania i dobór uczestników

Później ruszamy na spotkanie autorskie Jarka Jackowskiego z promocyjnym tomikiem „Wilki”. Bardzo ciekawe spotkanie, wiele dociekliwych pytań.  Odpowiedzi autora potwierdzały jego dużą wiedzę z zakresu literatury i językoznawstwa

17 kwietnia
 Poranek w filharmonii, tym razem „Spotkanie z baletem” też cieszył się dużym zainteresowaniem. W spotkaniu tym uczestniczyła kilkunastoosobowa grupa z naszego Klubu (dzięki SPA)

15 kwietnia
Esperanckie spotkanie klubu „Esperanta Amiko”, gdzie gościliśmy Teresę Nemerę z Torunia

14 kwietnia
Podczas duszpasterskiego spotkania uczciliśmy złoty Jubileusz Mariana i Halinki Olszowskich.

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz