poniedziałek, 21 stycznia 2013

jak minął tydzień

JESTEŚ

Jesteś jak kamyk
który pozwolił sobie
by wszystko porzucić
i wpaść do wody

Już cię nic nie popycha
nie ciągnie
nie biegnij za myślami
jak cień za swym źródłem

Twoje myśli i uczucia
to ty
jesteśmy życiem
a życie jest bezkresne

Prędzej czy później
nastąpi zmiana
wszechświat to przecież
nieustanny  ruch

11 stycznia spotkanie z Jolantą Baziak w „Galerii Wspólnej”
 – było ciekawie, ciepły klimat. Wspomnienia z podróży i tajniki powstania ostatniej książki.















14 stycznia „Poranki w Filharmonii” kończące się kawą u „Sowy”. Tym razem wysłuchaliśmy ciekawych opowieści o karnawale w Polsce w różnych epokach historycznych. Podczas spotkania prezentował się zespół „Pieśni i Tańca Ziemi Bydgoskiej”.
17 stycznia nasze cotygodniowe spotkanie w Klubie a potem wyjście do Galerii na wernisaż. Spotkałam tam dyrektora Żnińskiego Domu Kultury, jaka miła niespodzianka. Ciągną korzenie. Muszę wybrać się do Żnina na początku lutego.
fot R.P
fot. arch. GSLiN

Miałam jechać w sobotę do Warszawy, jednak zostałam trochę się podreperować siłowo i zdrowotnie. Trochę poczytałam (a właściwie posłuchałam) przygotowując scenariusz o Tuwimie.
Upiekłam nawet chruściki (pierwszy raz w tym roku)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz