środa, 1 lutego 2012

Nowy rok 2012

Cały styczeń upłynął bardzo pracowicie. Sprawozdania za rok miniony trochę spędzały sen z oczu, no ale wreszcie się to zakończyło - stypendium też rozliczone. Miałam parę dni urlopu i mogłam się zająć prywatnymi sprawami. Przygotowania do nowego wydawnictwa trochę mnie zaabsorbowały. Wyjazd do Gorzowa okazał się bardzo sympatyczny i zaowocował nowymi pomysłami.
Z fotokroniki też mam sporo nowych wydarzeń do zanotowania:


http://www.tvp.pl/gorzow-wielkopolski/informacja/informacje-lubuskie/wideo/25012012-wydanie-glowne/6304031
13.30 – 16.00 minuty programu (wydania głównego)

to było 25 stycznia 2012

Z Gorzowa wracałam ze żnińską rodzinką i skorzystałam z okazji, że w Domu Kultury następnego dnia, miało być  spotkanie z ks. Adamem Bonieckim, więc zostałam - nie żałuję! Było bardzo ciekawie! Mile zaskoczyła mnie żnińska publicznośc i pełna sala


Z ciekawszych styczniowych wydarzeń to jeszcze spotkanie kolędowe Klubu „OKATiK", gdzie z Jasełkami wystąpiły dzieci z SOSW nr1 w Bydgoszczy


no i karnawał w Inowrocławiu, który rozpoczęliśmy 6 stycznia
 w święto Trzech Króli, po bożemu - a potem zabawą. Spacerkiem po inowrocławskich solankach zakończyliśmy sympatyczny pobyt.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz