niedziela, 16 października 2011

PAŹDZIERNIK

13 października - Moje pierwsze spotkanie autorskie z nową publikacją.
Chciałam aby było to spotkanie w środowisku osób niewidomych, a więc u nas Ośrodku ORiS w ramach cyklicznych spotkań naszego Klubu „OKATiK". Byłam ciekawa jak zostanie przyjęte. Publikację starałam się przygotować bardzo starannie. Na ile mi się to udało - czas pokarze. Podczas spotkania zaprezentowałam też słuchowisko, które przygotowało - na podstawie mojego scenariusza, Radio Pomorza i Kujaw. Moim marzeniem było, aby ta audycja była załącznikiem do przygotowanej przeze mnie publikacji.



 

15 października

Dzień moich urodzin

Nie przypuszczałam
że będzie to też
moje drugie
święto

Międzynarodowy
Dzień Białej Laski
święto moich
niewidomych przyjaciół
i moje

Święto przypomnienia
że jesteśmy
i na świat patrzymy
sercem

Zamknij oczy
a podając rękę
poznasz drogę
mojego przyjaciela


Właśnie tego dnia nadano moją audycję - miałam tremę, ale liczne telefony uspokoiły moje obawy. Chyba nie wyszło najgorzej. Jeżeli tylko uda mi się tymi słowami pomóc chociaż jednej osobie niewidomej, to będzie sukces na jakim mi zależało.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz