poniedziałek, 1 sierpnia 2011

Lipiec 2011

Uciekł lipiec i nie zdażyłam nic napisać. Coraz szybciej biegnie czas. Czy to przychodzi z wiekiem, czy wszyscy zaczynają gonić uciekające chwile? Postanowiłam jednak „zwolnić wewnętrznie". Byłam znowu nad morzem - tym razem w Dźwirzynie. Chociaż kilka dni, jednak  było miło powspominać sympatyczne chwile z 2008 i 2009 roku.




Pierwszy raz odwiedziłam nasze wybrzeże w pełni sezonu i wcale mi się nie podobał ten tłok na plaży. Zdecydowanie wolę być przed, lub po sezonie. Zachody słońca przy pełnej plaży...


Kilka dobrych wiadomości - gwiazdy czuwają nade mną

Każdy ma swoją
dobrą gwiazdę
która prowadzi
inną drogą

Niech twoja gwiazda
prowadzi cię
wzdłuż alei i rabatek
kwitnąacych kwiatów

Niezapominajek przyjaźni
pękatych maków miłości
i margaretek szczęścia
z białymi płatkami

Co dają się unieść
szybującym
jaskołkom sławy
tylko nie spadaj

Spadające gwiazdy
nie zawsze
spełniają
marzenia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz