środa, 26 czerwca 2024

Przemyślenia czerwcowe

O najważniejszych wydarzeniach w czerwcu pisałam trochę do odwiedzin Rysia (czyli do połowy miesiąca). Potem to wszystko tak szybko przeminęło, że ledwie zdążyłam uchwycić i odnotować. Generalnie, czerwiec przemknął w zawrotnym tempie. Najważniejsze dla mnie było jubileuszowe spotkanie w „Modraczku” połączone z promocją mojego 13 tomiku. Jest już filmik z tego wydarzenie zrobiony przez Janka

i recenzja Jarka na FB z dn. 17 czerwca

A poza tym:
Pielgrzymka na Jasną Górę 4-5 czerwca, gdzie miałam możliwość podziękowania za te wszystkie lata.
Moje spotkanie w Modraczku 13 VI, o czym pisałam 14 czerwca. Jury konkursu recytatorskiego 14VI, też już wspominałam na blogu. Wizyta Rysia 14-17 czerwca. Tym razem Rysiu nie pozwolił mi poszaleć w kuchni, tylko zapraszał nas na obiadki. Zrodziły się nowe pomysły, poznałam nowe smaki. Taka prawdziwa uczta dla ducha i dla ciała. Zregenerowałam siły. Nawet skorzystaliśmy z zaproszenia do znajomych, jak się cieszę że Michał czuje się lepiej. Czasami cuda się zdarzają! Wypróbowaliśmy tunezyjski tadżin u Łaskich (15VI – bardzo smaczny). We wtorek (18 czerwca) wykład A. Peplau w KiKu w ramach Studium formacji „Między tolerancją a lękiem”, ciekawe przemyślenia. Następnego dnia Anna Nasiłowska w ORIONIE i uroczyste wręczenie Nagrody im. Marii Konopnickiej. Po raz drugi miałam przyjemność spotkać się z panią profesor, tym razem jednak spotkanie było wyjątkowe. Dużo ciekawych rzeczy można było się dowiedzieć i wysłuchać różnych ciekawostek literackich. Bardzo ciekawe spotkanie.
 


W piątek (21 czerwca) zakończenie sezonu w Filharmonii, prawdziwa uczta dla ducha. A w sobotę rozpoczęte Jankowe świętowanie. Satay curry, tort a la` Lenka, sałatki z arbuza, melona i jeszcze wiele innych eksperymentów na dzień taty i Jana (22VI-24VI). Tydzień pracowicie zakończony, ale czekał nas jeszcze jeden czerwcowy tydzień. Tym razem z innymi wyzwaniami. DKK Mówionej (24 czerwca), wtorkowe wiśniobranie – zaprawianie i jeszcze parę innych atrakcji. Chyba zaczęło się lato!







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz