piątek, 14 czerwca 2024

Już po szczęśliwej trzynastce


Krótka relacja z mojego jubileuszowego spotkania w KAWIARNI LITERACKIEJ domu kultury Modraczek 13 czerwca, które prowadziła Barbara Jendrzejewska.
W pierwszej części były moje jubileuszowe wspomnienia z lat bydgoskich, w drugiej promocja najnowszego tomiku "Dotyk drogi". Swoje kompozycje muzyczne zaprezentował Cezary Dobaczewski, syn mojego bratanka. Tak więc wszystko pozostało w rodzinie. Nastrój również prawie rodzinny, ponieważ na spotkanie przybyły osoby z którymi od lat współpracowałam, działałam, pisałam. Trzynasty tomik prezentowany trzynastego, trzynaście lat temu zostałam przyjęta w szeregi RSTK w Bydgoszczy i uczestniczyłam w trzynastu Międzynarodowych Kongresach Esperanto. Wiersze czytała Alinka Rzepecka i Halinka Miler (po esperancku). Jeszcze raz wszystkim serdecznie dziękuję. Anielska trzynastka się spełniła. Jak dobrze, że spotkałam tyłu dobrych ludzi na swojej drodze.. Dziękuję organizatorom i wszystkim przybyłym gościom.

  






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz